פיתוח מערכות משלב השרטוט והסכמה דרך אפיון ועד העברה לייצור המוני.
העברה מפיתוח לייצור.
השקעה בחברות בתחום האלקטרוניקה.
ערך מוסף רב בתכנון ליצוריות.
ניסיון בליווי חברות בפיתוח אסטרטגי ועיסקי.

המלצות בשלב ייצור המעגלים:

אנחנו חברה שמרכיבה בעיקר סדרות קטנות עבור חברות גדולות כמו אינטל, מרוול וגם עבור חברות סטרטאפ.
לתמחור הרכבה נדרש רק רשימת חלקים וקבצי גרבר.

שירותי רכש: Turmkey or not
ישנם חברות שיש להם הנדסה רכש ושירותי מחסן, ויש כאלו שמעדיפים לקבל את השירות הזה מהקבלן שאיתו הם עובדים בעלות זניחה בהשוואה להחזקה של הדיסיפלינות הללו או בשווי הזמן של המהנדס או הייזם.

הזמנת מעגלים PCB:
בקובץ POS יש זוית שמתיחסת לנקודת יחוס במעגל, צריך להבין שכל יצרן רכיבים ממקם את הרכיבים בזוית שונה, חלק מהרכיבים מגיעים בסרגל חלק במגש וחלק בגלילה, ישנם מקרים שטעות נגררת של עורך יוצרת זווית. זה נובע מרכיב זהה שמקורו בפקג'ים שונים בתוכנת הסכמה ועוד כל מיני מקורות.

בגדול אין מעגל שאנחנו מקבלים מהחברות הגדולות והמסודרות ביותר שלא עובר בדיקה יסודית ואין מעגל שאין לו עדכון ושינוי של הזווית.

חשוב לכל מי שמתכנן ליצר מעגל לתכנן פנל טוב ולשלוח לקבלן קובץ מסכה מיצרן המעגלים בלבד ולא מהעורך .
יש משפך טולרנסים בין כלי cad שיכולים ליצר סטיה במריחה במעגלים קטנים וצפופים.
שוליים 5 ממ לפחות חשוב מאוד.
אופן ההפרדה לאחר ההשמה הינו שיקול דעת קריטי במידה ויש רכיבים בקצה או המעגל במידה מדויקת לזיווד.

הנדסת יצור ל-SMT

ישנן תוכנות במחלקת הנדסה שיודעות לקחת את קובץ ההשמה והבום ולבדוק את התאמת הרכיבים שנבחרו לפדים ואת הזוית בהם הושמו, שלב קריטי הינו כיתוב על הסילק בעריכה שמשמש לבדיקת כיוון הרכיבים.
בתהליך הבדיקה בבניית התוכנות להשמה ולבדיקה ישנם הרבה פיספוסים בסימון הסילק, אנחנו פונים ללקוח לבירור, ביזבוז זמן המהנדס על טעויות אלו הינו יקר, הוא צריך לפתוח קבצי עריכה ודפי מידע של הרכיב כדי לתת הנחיה באיזה כיוון לשים את הרכיב, מה שיכל להתבצע בזמן העריכה.
תהליך נוסף שחשוב הוא בחירת מקטי יצרן ספציפים לכל רכיב, מהנדס רכיבים יכול לבדוק אם בחרתם את האריזה הנכונה, אם התיאור תואם למק"ט ובאיזה אריזה נשלח הרכיב להשמה.
תוכנות הסכמה ועריכה לא מוציאות רשימת חלקים עם מקטי יצרן ולכן נדרש לאתר מק"ט זה גם לרכיבים פסיביים. במיוחד לקבלים. בשלב זה כדאי לצמצם את כמות השורות בבום, לא להגדיל את אותו ערך של רכיב בגודל אריזה שונה, ערכים של נגדים וקבלים שיכולים להיות מאוחדים עי אחוז דיוק או ערך. בכל תהליך היצור התמחור יורד בהתאם למספר השורות בבום, לפחות בהיבט של רכש רכיבים תכנות וסטאפ .